h a m z t e r r i d e r z z


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 09, 2016

selemoih weiiii..hahahha

hadoiiii...
dah lama benor tak post kat blog ni..hahaha..sbbnyer dah kureng benor ngayo nyerr..tp idokle stop terusss..ride must go on..hehehe..saje nak kongsi2 kan kayohan selemoih..hahaha..kayohan raya haritu..17th July 2016..
setup meet point kat bustop Maktab Ulu kinta..park kete..kndian ride naik ke Bukit Sunway..
Chip Zizi..Abg runcit..Bro sham..Dokter & anaknyer..
sbbnyer seblom ride ade ujan sket..(sikitttt..tapiii)..haha mmg sebelah kaki saje pon dah 3 kilo berat tanah selut..hahaha..kalo ikut meter..idakle jauh mana pon..pegi balik x sampai 10km..tapii..manjatnyerr..fuhhh..tp kalo ade uphill..musti ade downhill kan??..hehehe..ate?..tgk ajele gambornyer..

..meet point bustop Maktab..
 
 
 ..kayo..kayoo..kayoooo...uphill ni weiii


nindiaaa..bukit yg dinanti2kan..view dr atas ke bwh..40degree ni wei


 view dr bwh ke atas..pacak whooo..

..akhirnya..sampai jugeee..selpie duluuu.. hehe

 ..bro sham..abg runcit..chip zizi..geng kude lembut deme ni..hehehe


 ..fuhh..jauh perjalanan..luas permandangan..pueh hati weiii


 ..legaaa dpt bukak kasot selemoih nim..hahaha


 ..bro sham..abg runcit..chip..dokter & anaknyerr...

 
 hahaha..jadile dari xde gambor..dpt snap sikit2,ok lertu..dah lama benor x jadi potograper ni..hahaha
..nnti kalo ade ride..akan diupdate lg (harap2 rajinle)..hahaha


 domo..arigato..tengkiu..hehehe

 

1 comment:

  1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah
    BUKA PESUGIHAN PUTIH TAMPA TUMBAL

    ReplyDelete