h a m z t e r r i d e r z z


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 23, 2010

..misi balas dendam???

.ish3..mmg le korang berdua nih..jenuh aku dgn fardel follow..hahaha..yg aku maksudkan si shah dgn izzi..smlm..smlm layan trek teknical..hahaha..dh lama benor x layan situ..dok layan kg kolam le..botani le..cuace mmg menarik smlm..mmg nmpk ujan..tp clear je ..kami masuk 4 org..uhuuu..whoohoo..smpi le ke stage 2.. dlm trek calor~balor dibuatnyer..kanker ujan..so pokok2/ranting2/dahan2 kayu sumer rendah2 aje..asyik berpekik.."overheadddd".."kepalaaa".ajelee ...jam awai lagi.. dah sampai ke sawit [dahan coli pon dh patah]..ingat kan habis..randok stage 3 plak..tp syg..downhill yg slalu kite layan[alaa kat hi-tension tu] ade pokok dh tumbang..diorg buat clearance/mantainance le tu..menghalang trek ..hmm..cume dpt clear sket2 je..hehehe..pastu shah ngajak layan road plak..kluar je trek masok ikut taman botani..ntah ikut celah mana ntah..1sttime aku lalu..tembus ke kg sengat..haa..dari situ  teruss shoot ..diorg bule pederas gear besor..smpi simpang tige masok tmn botani..tak masok2 gak..hehehe..zrup zrap..smpi mdn gopeng..ingatkan nak turn kiri masuk ikot megoplex..tak masok2 gak..ghupe2 nyer lajak smpi ke petronas flyover nun..baru turn kiri..masok ikot carsem..ish2..dh le kayuh laju..mmg kes balas dendam..hahaha..jenuh aku dgn fardel follow..kendian turn kanan masuk jln concord..aku dgn fardel trus balik umah min..hmmm..aje bebenor..

No comments:

Post a Comment